Lerarenopleidingen Science en Wiskunde/Rekenen

Panama Conferentiebundel 26 (2009)

Panama Cursusboek 26 – 2009
Thema: Doorgaande ontwikkelingen rekenen-wiskunde
Eindredactie: Marc van Zanten
Uitgave: Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht

Artikelen

  • Huitema, S. (2009). Schets van een leerlijn (PDF). In Panama Cursusboek 26 Doorgaande ontwikkelingen rekenen-wiskunde (Vol. 26, pp. 57-61). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
  • Keijzer, R. and Heege, J. t. (2009). Doorgaande ontwikkelingen (PDF) Panama Cursusboek 26 Doorgaande ontwikkelingen rekenen-wiskunde, 26, 155-183. .
  • Kolovou, A. and Heuvel-Panhuizen, M. v. d. (2009). Hoeveel probleemoplossingsopgaven zitten er in onze reken-wiskundemethoden? (PDF). In Panama Cursusboek 26 Doorgaande ontwikkelingen rekenen-wiskunde (Vol. 26, pp. 99-104). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
  • Schoeman, G., Verbruggen, I. and Figueiredo, N. (2009). Als leren vermenigvuldigen moeizaam gaat (PDF) Panama Cursusboek 26 Doorgaande ontwikkelingen rekenen-wiskunde, 26, 133-143. .
  • Uittenbogaard, W. (2009). Vijanden worden vrienden (PDF). In Panama Cursusboek 26 Doorgaande ontwikkelingen rekenen-wiskunde (Vol. 26, pp. 63-72). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
  • Van Gool, A. and Hertog, J. d. (2009). De toekomst van het onderwijs in rekenen-wiskunde op de basisschool (PDF). In Panama Cursusboek 26 Doorgaande ontwikkelingen rekenen-wiskunde (Vol. 26, pp. 87-98). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
  • Van Streun, A. (2009). Het moet en kan beter?! (PDF). In Panama Cursusboek 26 Doorgaande ontwikkelingen rekenen-wiskunde (pp. 11-32). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
  • Wijers, M. (2009). Verhoudingen: doorlopende leerlijn?! (PDF) Panama Cursusboek 26 Doorgaande ontwikkelingen rekenen-wiskunde, 26, 145-154. .

Verwijzingen

ELWIeR en Ecent als één STEM